תקנון אתר האינטרנט בריאה (Briyah.co.il להלן "האתר")

            א. מבוא

  1. תקנון האתר הוא הסכם משפטי מחייב בין מפעילי האתר בריאה -פוריות דרך הטבע - Briyah.co.il (להלן "האתר") לבין הגולשים באתר.
  2. תנאי לגלישה באתר הוא היות הגולש בגיר בן 18 שנים. אם אינך בגיר, אתה נדרש שלא לגלוש באתר ולעזוב באופן מיידי את האתר.
  3. תקנון זה יחול ומחייב את הגולשים באתר בכל שימוש שייעשה על ידי הגולשים באתר (להלן: "הגולש") וזאת בין אם הגולש מעיין באתר באמצעות מחשב נייח, נייד, טלפון חכם, טאבלט, ו/או כל אמצעי מכאני, ו/או אופטי אחר מכל סוג שהוא.
  4. הגולשים באתר מתבקשים לעיין בתקנון טרם תחילת הגלישה באתר. אם אינך מסכים להוראות התקנון, הנך מתבקש שלא להמשיך לגלוש באתר. גלישה באתר, מהווה הסכמה מפורשת מצד הגולש לכל הוראות התקנון.
  5. הגלישה והרישום באתר הוא אישי, על הנרשם באתר (להלן "הנרשם") חל איסור להרשות את השימוש באתר לצד ג' כלשהוא ועל צד ג' חל איסור לגלוש באתר תחת פרטי הנרשם. חל איסור על גולש באתר להמחות, ו/ או להעביר בדרך אחרת את חשבונו באתר לכל אדם, ו/ או גוף שהם, בים אם בישראל, ובין אם מחוצה לה.
  6. כותרות הסעיפים נועדו לצרכי נוחות בלבד.
  7. השימוש באתר מחייב הקפדה מלאה על הוראות התקנון.
  8. אחריות מפעילי האתר מוגבלת כמפורט בתקנון זה. מפעילי האתר לא יהיו אחראים לפעולות בין גולשים באתר לבין צדדים שלישיים כלשהם.
  9. למפעילי האתר אין כל אחריות לתוצאות הגלישה באתר, ו/או לשביעות רצון הגולשים באתר מתוצאות הגלישה באתר, ו/או לשביעות רצון הגולשים מתוצאות השימוש במוצרים שנרכשים באתר. הגולשים מצהירים שלא תהיה להם כל טענה, ו/או דרישה מכל סוג שהוא נגד מפעילי האתר.

 

  • ב. התחייבויות הגולשים
  1. הגולשים מצהירים, שידוע להם:
    • שמפעילי האתר לא מבטיחים שהמוצרים הנרכשים באתר יפתרו באופן מלא את בעיות הבריאות שלהם וכי רכישת מוצרים באתר, אינה מהווה תחליף לייעוץ, ו/או טיפול רפואי.
    • אין בגלישה באתר משום המלצה של מפעילי האתר על הטיפול הרפואי הנדרש לגולשים. האחריות הבלעדית לבחירת הטיפול הנדרש לכל גולש, כמו גם בחירת הגולשים האם לצרוך תרופות קונבנציונאליות, ו/או תוספי תזונה, ו/או כל מוצר אחר הנרכש באתר חלה על הגולשים בלבד ולא תהיה להם כל טענה, ו/או דרישה מכל סוג שהוא נגד מפעילי האתר, בשל תוצאות השימוש במוצרים הנרכשים באתר, ו/או בשל נזקים ישירים, ו/או עקיפים שייגרמו כתוצאה משימוש באתר, ו/או בשל נזקים ישירים, ו/או עקיפים שייגרמו לגולשים, בשל אי רכישה ושימוש בתרופות קונבנציונאליות, ו/או אי קבלת טיפול קונבנציונאלי.
  2. חל איסור על הפרת זכויות קניין רוחני של מפעילי האתר, ו/או של כל צד ג' שהוא.
  3. למפעילי האתר לא תהיה כל אחריות בנסיבות של התנהגות לא ראויה ושימוש לרעה של גולשים באתר. מפעילי האתר יפעלו ככל יכולתם למנוע התנהגות זו.
  4. חל איסור על גולשים לבצע את הפעולות הבאות, יודגש שרשימה זו אינה רשימה סגורה ותיתכנה פעולות נוספות שתהיינה אסורות לביצוע ע"י גולשים באתר:
    • התחזות לאדם או לישות כלשהם.
    • מעקב אחר אדם, ו/או הטרדתו בכל צורה שהיא.
    • אמירה, ו/או רמיזה לפיה מלל, ו/או כל תוכן אחר שייאמר בעל פה ע"י גולש באתר לגולש אחר באתר, מגובה ע"י מפעילי האתר.
    • שימוש ברובוט, ו/או יישומי סריקה/איתור, ו/או בכל התקן, ו/ או הליך ידני, ו/או אוטומטי לאחזור, למיון, ל"חציבת נתונים" (דאטה מיינינג), להעתקה, ו/או לעקיפה בכל צורה שהיא של מבנה הניווט, ו/ או ההצגה של השירות או תכניו.
    • שיבוש, ו/ או הפרעה לשירות או לאתר, ו/או לשרתים, ו/ או לרשתות הקשורים לשירות או לאתר.
    • פרסום, ו/או משלוח דואר אלקטרוני, ו/או העברה בדרך כל שהיא חומר כלשהוא הכולל וירוסים, ו/ או קוד תוכנה, קבצים או תוכניות המיועדות לשיבוש, ביטול או הגבלה של הפונקציונאליות של תוכנת או חומרת מחשב או של ציוד טלקומוניקציה .
    • זיוף כותרת עליונה(header)או ביצוע תפעול כלשהוא בסימנים מזהים בכדי להסוות מקור אינפורמציה המועברת באמצעות השירות .
    • עיצוב(frame)ו/או שיקוף (mirroring) של מרכיב כלשהו של השירות .
    • שימוש ב-- meta tagsאו בקוד תוכנה, ו/ או בהתקנים אחרים הכוללים אזכור כלשהו לחברה, ו/או לשירות ו/או או לאתר.
    • עידוד מידע כוזב, ו/או מטעה, ו/ או מעודד פעילות, ו/ או התנהגות בלתי חוקית ביודעין, ו/ או עידוד התנהגות מאיימת, מגונה, פוגענית, ו/או שיש בה משום הוצאת דיבה ו/או השמצה.
    • תיקון, ו/או התאמה, ו/או העברה ברישיון משנה, תרגום, מכירה, ביצוע ריברס אנג'ינירינג, פיענוח, ביצוע דה קומפילציה, ו/ או פירוק בכל דרך שהיא מרכיב כלשהוא מהשירות, ו/או מהתוכנה שבשימוש בשירות או עבור השירות, או מתן אפשרות לאחרים לעשות זאת .
    • בגין ביצוע כל פעולה מהפעולות המפורטות בסעיפים 13.1-13.10 לעיל, הגולש מתחייב ומסכים לפצות את מפעילי האתר בסך של 100,000 ₪ ללא הוכחת נזק.
  5. מפעילי האתר אינם אחראים ואינם נושאים בכל אחריות שהיא מכל סוג שהוא, לרבות לא בגין נזקים ישירם ועקיפים, ו/או הוצאות ישירות ועקיפות שייגרמו לגולש באתר במקרה בו גולשים אחרים באתר, לרבות גולשים לא מורשים ("האקרים" או "פצחנים" בעברית ) יפרסמו, ו/ או יעבירו חומר פוגע, ו/ או מגונה באתר ומפעילי האתר לא יישאו בכל אחריות לחשיפה של גולשים למידע זה.

 

  • ג. ביטול עסקה
  1. בהתאם להוראות סעיף 14 ג (ד) (1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א- 1981, לא ניתן לבטל עסקת מכר מרחוק של מוצרים פסידים. לאור היות המוצרים באתר, מוצרים פסידים, לא ניתן לבטל עסקה לאחר ביצוע התשלום ולא ניתן להשיב מוצרים פסידים שנרכשו באתר, כך גם לא ניתן לקבל חזרה, כסף ששולם תמורת רכישת מוצרים פסידים באתר. גלישה באתר, מהווה הסכמת הגולש לתנאי זה. במקרה של פגם החזרת מוצר תכול תוך 14 יום מתאריך הקניה בלבד, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית.
  • ד. הגבלת אחריות מפעילי האתר
  1. מפעילי האתר לא יהיו אחראים בכל אופן שהוא ולא יישאו בכל אחריות, לרבות לא בגין נזקים ישירים ועקיפים, ו/או הוצאות ישירות ועקיפות שייגרמו לגולש באתר בנסיבות בהן צד ג' כלשהוא יעשה שימוש במידע באתר בכדי לפגוע בגולש באתר.
  2. בית העסק מתחייב שלא להעביר את פרטי הלקוח לצד ג'. מפעילי האתר אינם אחראים לשימוש במידע אישי שגולש יפרסם באתר.
  3. הגולשים נדרשים לשקול היטב איזה מידע הם בוחרים לפרסם באתר. מפעילי האתר לא יישאו בכל אחריות לתוצאות מסירת המידע באתר והאחריות תחול על הגולש בלבד.
  4. מפעילי האתר לא יהיו אחראים כלפי הגולשים לנזקים ישירים, ו/או עקיפים, לרבות נזקים בשל אובדן בסיס נתונים, אובדן תוכנות, עלויות הספקה של שירות חלופי, ו/ או הפרעות בשירות, הנובעים מהגלישה באתר, ו/או היעדר יכולת להשתמש באתר, גם אם מפעילי האתר, ו/ או שליחיהם, ו/ או נציגיהם ידעו, ו/ או שדווח להם על האפשרות לאירוע נזק מעין זה. מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, אחריות מפעילי האתר כלפי הגולש בכל עילה שהיא, לא תעלה על הסכום ששולם על ידי הגולש למפעילי האתר עבור המוצרים שרכש.
  5. מפעילי האתר רשאים לשנות את התקנון בכל עת, בהתאם להחלטתם הבלעדית והם יפרסמו כל שינוי באתר. לגולש לא תהיה כל טענה, מכל סוג שהוא נגד מפעילי האתר בגין שינוי בתקנון ובתנאי שהשינוי פורסם באתר.

 

  • ה. כללי
  1. הגולש באתר מסכים מפורשות בגלישתו באתר שהרישומים המצויים אצל מפעילי האתר מהווים רשומה מוסדית כקבוע בפקודת הראיות (נוסח חדש), תשל"א-1971, והם יהיו ראיה מוחלטת לנכונות האמור בהם.
  2. מפעילי האתר רשאים לפעול לאכיפת הוראות התקנון ולפעול בנסיבות בהן יהיה להם חשש סביר להפרת התקנון ע"י גולש באתר, ו/או צד ג'.
  3. חל איסור מוחלט על גולש באתר להעתיק את התכנים באתר, לרבות העתקה, שכפול, הפצה, פרסום, או כל שימוש באמצעי אחר בתכנים המופיעים באתר.
  4. חל איסור מוחלט על פגיעה מכל סוג שהוא בזכויות צדדים שלישיים, ו/או בזכויות גולשים אחר באתר.
  5. חל איסור מוחלט על העתקה, ו/או פרסום תמונות, ו/או פרסום סימנים מסחריים, ללא אישור מראש ובכתב ממפעילי האתר.
  6. במקרה של הפרה כאמור, מפעילי האתר רשאים לנקוט בכל הצעדים המשפטיים העומדים לרשותם נגד המפרים והגולש המפר את הזכויות הנ"ל, יישא בכל העלויות ובכל הנזקים בין הישירים ובין העקיפים שייגרמו בשל צעדים אלו, לרבות שכ"ט עו"ד בתוספת מע"מ כדין.
  7. יודגש שלמפעילי האתר לא תהיה כל אחריות במקרה של הפרת זכויות כאמור לעיל והאחריות תחול באופן בלעדי ומלא על המפר.
  8. הגולש באתר מתחייב מפורשת למלא באתר פרטים נכונים. יודגש שמסירת פרטים שקריים מהווה עבירה פלילית ולמפעילי האתר לא תהיה כל אחריות מכל סוג שהוא. האחריות היחידה במקרה של מסירת פרטים שקריים תחול על המוסר.
  9. הגולשים באתר מתחייבים מפורשות שלא להשתמש בשפה, או בתוכן פוגעניים, בוטים, מגונים, בתוכן מעליב, ו/או משמיץ ו/או בתוכן העשוי להיות לשון הרע, ו/או להפר הוראת חוק, ובמיוחד חוק הגנת הפרטיות. גולש שלא יקיים את הוראות סעיף זה, מפעילי האתר יהיו רשאים לדרוש ממנו לפצות אותם באופן מיידי, בגין כל דרישה, טענה או פנייה שתופנה אליהם מצד שלישי.
  10. יודגש שבנסיבות של הפרה כאמור לעיל, הגולש יהיה האחראי הבלעדי לתוצאות ההפרה ולמפעילי האתר לא תהיה כל אחריות מכל סוג שהוא בגין ההפרה ולגולש לא תהיה כל טענה מכל סוג שהוא נגד מפעילי האתר והוא יהיה מנוע מלתבוע את מפעילי האתר בנושא זה.
  11. *מפעילי האתר רשאים לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותם נגד גולשים שיפרו הוראות כל דין ו/או הוראות התקנון.
  12. מפעילי האתר רשאים להסיר פרטי גולש מהאתר מפעילת האתר, במקרים הבאים, יודגש שרשימת המקרים אינה רשימה סגורה ומפעילי האתר רשאים להסיר פרטי גולש מהאתר גם בנסיבות נוספות, בהתאם לשיקול דעתם הבלעדי:
    • הגולש הפר הוראות חוק;
    • הגולש הפר תנאי מתנאי התקנון;
    • הגולש מסר פרטים מוטעים באתר;
    • הגולש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים במפעילי האתר ו/או בצדדים הקשורים למפעילי האתר, ו/או בפעילות התקינה של האתר, ו/או של צד ג'.
  13. מפעילי האתר מתחייבים לדאוג לתקינות פעילות האתר. מפעילי האתר אינם מתחייבים שהגלישה באתר לא תופרע, ו/או תינתן כסדרה ללא הפסקות, ו/או תקלות, כולל תקלות חומרה, תוכנה, קווי תקשורת. מפעילי האתר לא יהיו אחראים לתקלות, ו/או שיבושים ברשת האינטרנט העולמית, ו/או בקווי בזק, ו/או בתשתית הוט. מפעילי האתר לא יהיו אחראים בין במישרין ובין בעקיפין לכל בעיה טכנית המונעת מהגולש לגלוש באתר, ו/או ליצור קשר עם גולשים אחרים באתר.
  14. הגולש מצהיר מפורשות שהוא מסכים לכך שהשירות באתר ניתן ללא כל מצג, ו/ או התחייבות משתמעת, כמות שהוא .(AS IS). הגולש באתר מצהיר מפורשות שלא תהיה לו כל טענה, ו/או תביעה או דרישה כלפי מפעילי האתר בגין תכונות השירות, מאפייניו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיו ולדרישותיו.
  15. פרשנותו ואכיפת התקנון, ו/או כל סכסוך הקשור אליו ישירות, ו/או בעקיפין, יהיו בהתאם לחוקי מדינת ישראל בלבד, ויתבררו ככל שיהיה בכך צורך בבתי המשפט המוסמכים במחוז נצרת בלבד.
  16. זמן המשלוח תלוי באפשרות המשלוח שבחרת. במידה ובחרת בדואר רשום, המשלוח יכול לקחת כשבוע- שבועיים. מבוצע ניסיון מסירה בביתו של הנמען ,במידה ומסיבה כלשהי לא ניתן למסור אותו במענך, אזי תוזמן לקבלו ביחידת דואר הקרובה למענך. במידה ובחרת דואר שליחים - המשלוח יגיע עד 2 ימי עסקים מיום ההזמנה עם שליח עד הבית. אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי להוציא את המשלוחים זמן קצר לאחר ההזמנה.